Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 24 of 24

Thread: Accessories for the TNW s/a 1919a4

  1. #21
    CGN frequent flyer Familygunnutz's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Edmonton
    Posts
    1,222
    Quote Originally Posted by katazone View Post
    May I ask where from? and did they ship it direct or did you have to go through the whole Import bs?
    Just a guy on the 1919 forum that makes it, I just sent him an email to see if he is still making them, if so I will forward his email to you.
    Do join the 1919a4.com, things like tripod, linker, or belt loader are not firearm parts no permits needed.
    Get some!!! ^^

  2. #22
    CGN Regular katazone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Canada
    Posts
    854
    Quote Originally Posted by Familygunnutz View Post
    Just a guy on the 1919 forum that makes it, I just sent him an email to see if he is still making them, if so I will forward his email to you.
    Do join the 1919a4.com, things like tripod, linker, or belt loader are not firearm parts no permits needed.
    That's what I thought. JJ Customs guy doesn't want to take the risk for some reason. Yes plz do let me know thx.
    Everyone must ride through hell to reach their paradise


  3. #23
    Member toutatis's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    88
    Quote Originally Posted by katazone View Post
    As tu des plans (dessins) ou une liste d'achat pour la fabrication? :D
    Et comment savais tu que je parle Francais? Lol
    Voici le lien de la boutique ou j'ai acheté la pièce principale,c'est aussi disponible sur ebay....mais non,je n'ai pas le lien.
    http://www.nordiques.com/nordiques/p...6968def#cparts
    Comme je suis en rénovation de mon domicie,je n'ai pas facilement accès à la boite de rangement d'où a été tiré l'agrandissement:

    ,Mais ce n'est qu'un morceau de bois dur de 3/4,quelques vis,une équerre de métal coupée d'un montant de rayonnage,un peu de travail.
    Pour plus de détais,garde mon pseudo en mémoire et contacte-moi un peu plus tard dans la saison

  4. #24
    CGN Regular katazone's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Canada
    Posts
    854
    Quote Originally Posted by toutatis View Post
    Voici le lien de la boutique ou j'ai acheté la pièce principale,c'est aussi disponible sur ebay....mais non,je n'ai pas le lien.
    http://www.nordiques.com/nordiques/p...6968def#cparts
    Comme je suis en rénovation de mon domicie,je n'ai pas facilement accès à la boite de rangement d'où a été tiré l'agrandissement:

    ,Mais ce n'est qu'un morceau de bois dur de 3/4,quelques vis,une équerre de métal coupée d'un montant de rayonnage,un peu de travail.
    Pour plus de détais,garde mon pseudo en mémoire et contacte-moi un peu plus tard dans la saison
    Wow....belle caisse de storage. Je t'ai envoyé une invit' d'ami. On garde contact.
    Mais tu m'a toujour pas dit comment tu s'avais que je parlais Français?!
    Everyone must ride through hell to reach their paradise


Page 3 of 3 FirstFirst 123

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •