Collection of ammunition

Guy80

New member
EE Expired
Rating - 100%
3   0   0
I made a collection of ammunition of any sort, but given all the weapons available, there are several that I was not so I am waiting your offers! I pay the ammunition and postage! I'm in Canada especially Quebec so if you been to Canada made me an offer! Excuse my English I am using a French translation programe thanks

j'ai vue que tu t'interressais a beaucoup de calibre plutot rare , je fait une collection de munition et je me demandais si je pouvais pas t'acheter quelque balle que je n'ai pas et que tu a, je paie tout les frais d'envoie et meme les munition a ton prix que tu me les fait au plaisir d'avoir de tes nouvelle

Mes salutation Guillaume Lévesque

I saw you t'interressais a lot of class rather rare, I made a collection of ammunition and I was wondering if I could not buy you any ball that I have not and you have, I pay all the postage and even the ammunition was your money you makes me pleasure to have your new

My greeting Guillaume Lévesque

j'ai vue que tu t'interressais a beaucoup de calibre plutot rare , je fait une collection de munition et je me demandais si je pouvais pas t'acheter quelque balle que je n'ai pas et que tu a, je paie tout les frais d'envoie et meme les munition a ton prix que tu me les fait au plaisir d'avoir de tes nouvelle

proper tanslation: hi i noticed that you're interested in rare calibre's. Im making my own collection and was wondering if you could sell me some of the rounds that you have that i do not have. I'll pay for everything including shipping and your demanded price for the rounds. I look forward to hearing from you.

dummy and round

hi i noticed that you're interested in rare calibre's. Im making my own collection and was wondering if you could sell me some of the rounds that you have that i do not have. I'll pay for everything including shipping and your demanded price for the rounds. I look forward to hearing from you.

My greeting Guillaume Lévesque

Avez vous le livre 'Cartridges of the World'? Il n'y a aucun reference mieux que ca (en anglais).

Il y a les gens aux expositions d'armes, comme a Longueuil, qui vendre les cartouches. Peutetre ils vous vendait des exemplaires individuelles. Mais pourquoi acheter juste une ...?

J'ai pret de 300 exemplaire de munition!! et oui j'ai le livre cartridge of de world qui est tres complet, mais j'ai aussi Panorama des munition qui est un livre européen qui complete le premier!! Mais pour la 8x60r je crois que je ne la possede pas!! je me suis tromper, j'ai la 8x60rmm Guedes m85 portugueuse, mais la 8x60rmms mauser je ne la possede pas, donc je suis acheteur!!!

Back
Top Bottom