Hi from Gatineau

Man, I feel left out. Am I the only one on this forums with no PAL!?! I make the trip up cross the bridge every so often on a boring friday night! Gotta love the drinking age in Quebec! Anyways, from an ex montrealer welcome bro! Cette site-web est extremement informative! Me french is rusty :p

Millenia felicitation a toi et ton conjoint d'avoir reussi votre examen pratique de la loi 9, j'espere bien vous revoir bientot. J'espere bien que l'ambiance du club vous a plus.

Welcome aboard, Vive Aylmer!
;o)

You'll find plenty of information on this site for which ever firearm suits your fancy. Each has their preference, therefore telling you which gun is the right one can't be done. I am milsurp guy and stick to it, but powder, rimmed, hunting, shotgun, pistols, etc its all good.

Millenia felicitation a toi et ton conjoint d'avoir reussi votre examen pratique de la loi 9, j'espere bien vous revoir bientot. J'espere bien que l'ambiance du club vous a plus.

Merci a toi! Le club est vraiment beau, la température était vraiment super aussi. Si nos plans ne changent pas, on va aller faire un tour samedi. :)

Merci a toi! Le club est vraiment beau, la température était vraiment super aussi. Si nos plans ne changent pas, on va aller faire un tour samedi. :)

N'ouble pas de communiquer avec mon secretaire si tu n'a pas recu ta carte avant vendredi.

Back
Top Bottom