New AR style stock coming out soon

Anyone figure out who makes this thing and were to find it? Pricing sounds good - I'll jump.

I got this PM from a guy who works for the company that makes them. I think Hawk Tech will be selling them also. Not too sure about Rimfire Sports.

I am sure that MidwayUSA will have them.....and JP Enterprises, CactusTactical, Shooters Connection, possibly Brownells, and a few others for sure.

Bonjour

Peut etre que quelqu'un pourrait me traduire ce message, mon anglais n'est pas tres bon.

Au niveau d'etre sponsor ici j'ai envoyé un message a CGN le 01-11-2008 pour demander d'avoir les tarifs pour mettre une banniere, je n'ai jamais eu de réponses.

Je ne suis pas du genre a faire de la publicité gratuite, je suis sur un forum francophone et j'ai jamais fait de publicité pour mon site, j'en fait d'ailleurs pour les autres quand les gens cherchent du materiel.

Ce qui c'est passé c'est que j'attend la reponse de CGN qui ne vient pas et je vois des post pour des questions concernant les crosses EVO et NORDIC, les gens veulent savoir ou les avoir, je repond simplement pour les aider.

De toute maniere ce n'est pas de la concurence avec les autres compagnies dont on voit les bannieres vu que je suis distributeur exclusif.

Ensuite au sujet de Hitzy, je sais pas ce qu'il a mais c'est toujours des messages agressifs et negatifs, et je lui ai gentiment envoyé des messages privés et il ne m'a jamais repondu, c'est facile d'ecrire n'importe quoi sur un post (surtout quand on est anglais et moi non), mais ca l'est moins pour me repondre en privé.

Ensuite quand il parle de site qui ressemble a 1337tacticle, il veut dire quoi ? C'est quoi 1337tacticle ? un site ? Il semble dire que je le copie, mais je sais même pas c'est quoi ce site, de plus j'ai un AEC en multimedia et je fait mon site moi même, je n'ai pas besoin de copier sur d'autres, et de toute maniere un site commercial ressemblera toujours un autre site commercial, on ne peut pas reinventer la roue.

Merci de me traduire.

Fabrice

Bonjour

Peut etre que quelqu'un pourrait me traduire ce message, mon anglais n'est pas tres bon.

Au niveau d'etre sponsor ici j'ai envoyé un message a CGN le 01-11-2008 pour demander d'avoir les tarifs pour mettre une banniere, je n'ai jamais eu de réponses.

Je ne suis pas du genre a faire de la publicité gratuite, je suis sur un forum francophone et j'ai jamais fait de publicité pour mon site, j'en fait d'ailleurs pour les autres quand les gens cherchent du materiel.

Ce qui c'est passé c'est que j'attend la reponse de CGN qui ne vient pas et je vois des post pour des questions concernant les crosses EVO et NORDIC, les gens veulent savoir ou les avoir, je repond simplement pour les aider.

De toute maniere ce n'est pas de la concurence avec les autres compagnies dont on voit les bannieres vu que je suis distributeur exclusif.

Ensuite au sujet de Hitzy, je sais pas ce qu'il a mais c'est toujours des messages agressifs et negatifs, et je lui ai gentiment envoyé des messages privés et il ne m'a jamais repondu, c'est facile d'ecrire n'importe quoi sur un post (surtout quand on est anglais et moi non), mais ca l'est moins pour me repondre en privé.

Ensuite quand il parle de site qui ressemble a 1337tacticle, il veut dire quoi ? C'est quoi 1337tacticle ? un site ? Il semble dire que je le copie, mais je sais même pas c'est quoi ce site, de plus j'ai un AEC en multimedia et je fait mon site moi même, je n'ai pas besoin de copier sur d'autres, et de toute maniere un site commercial ressemblera toujours un autre site commercial, on ne peut pas reinventer la roue.

Merci de me traduire.

Fabrice
Que de fawk?

Englais man!

Bonjour

Merci de me traduire.

Fabrice

Hello

Can etre that someone could translate me this message, my English is not good tres.

At the level of etre sponsor here I sent a message has CGN the 01-11-2008 to ask to have the tariffs to put a banniere, I never had responses.

I am not kind has to do advertising free, I am on a French-speaking forum and I never did advertising for my site, I in fact besides for the others when the people look for materiel.

What is passed this is that I awaits the reponse of CGN that does not come and I see post for questions concerning the crosiers EVO and NORDIC, the people want to know or to have them, I repond simply to help them.

Of all mania this is not concurence with the other companies of which one sees the bannieres seen that I am exclusive distributor.

Next on the subject of Hitzy, I know not what it has but always is aggressive messages and negatifs, and I kindly sent to him private messages and it never has me repondu, it is easy of ecrire does not import what on a post (especially when one is English and me not), but ca it east less for me repondre deprived some.

Next when it talks about site that resembles has 1337TACTICLE, it wants to say what? Is this what 1337TACTICLE? a site? It seems to say that I copy it, but I know even not this is what this site, of more I have an AEC in multimedia and I does my site myself, I do not need to copy on of others, and of all mania a commercial site will always resemble another commercial site, one do not can reinventer the wheel.

Thank you for to translate me.

Fabrice

This is what Google translator does with that post :)
Hello

Maybe someone could translate this message to me, my English is not very good.

Au niveau d'etre sponsor here I sent a message to the CGN 01-11-2008 to ask for the rates for putting a banner, I never had any answers.

I am not the kind to make the free publicity, I am a French-speaking forum and I have ever done publicity for my site, I indeed for the other when people are looking for material.

What has happened is that waiting for the answer CGN that does not come and I see post for questions about the crosses and EVO NORDIC, people want to know or have, I replied simply to help .

In any case it's not the competition with other companies which we see the banners as I am the exclusive distributor.

Then Hitzy about, I do not know what he had but it was still aggressive and negative messages, and I kindly sent private messages and to me he never answered, it's easy to write anything on a post (especially when it is not English and I), but it is less so for me respond privately.

Then when he talks about a site that looks 1337tacticle, he means what? What 1337tacticle? A site? It seems to say that I copy, but I know what it is not even this site, I have a more multimedia FAC, and I made my site myself, I do not need to copy it to others, and in any case a commercial site like always another commercial site, you can not reinvent the wheel.

Please let me translate.

Fabrice

And that Hitzy guy just doesn't give a ####.......that's his problem. :)

Last edited:
google translation worked much better than mine, in any case... He is the ONLY canadian distributer to bring this stock into canada and he is the person i am dealing with to purchase and aquire my RB Evolution stock, and i look forward in dealing with him. it's awsome someone canadian is bringing this item over the border to the north. i cant wait.

Rob Martin

You know these stocks will be in US shops long before they ever come to Canada right? You know that there will be US shops that will ship these to Canada right?
You know they will be cheaper to buy in the US right?

Back
Top Bottom